Beag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verontschuldigingen aanbieden

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verontschuldigingen aanbieden Empty Verontschuldigingen aanbieden

Bericht  Levy di apr 14, 2009 6:29 am

Levy was boos de kamer van achi en levy uitgelopen. "Hoe durft ie.." Levy liep langs de keckleon shop. Opeens voelde hij een tikje op zijn rug. Het waren de 2 keckleons. Levy keek de 2 angstig aan. De keckleons keken vriendelijk naar levy. "Sorry van gister, we zaten nogal krap in kas weetje.." Begonnen de keckleons. "en ik had die appel niet moeten stelen.." Zei Levy. Levy verontschuldigde zich. "Het is al goed, en weetje, hier krijg je wat geld" De keckleons gaven Levy wat geld. "Met dit geld kun je wat eten kopen als je dat nodig hebt!" De keckleons liepen blij terug. "Bedankt.." Zei Levy blij. "er zijn tenminste nog wel pokémons die aan mij denken.." mompelde Levy terwijl hij verder liep.
Levy
Levy
Admin
Admin

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 12-04-09

Character sheet
Naam: levy
Leeftijd: 3 jaar
Team: Chagrijn en een heel vaag iemand

Terug naar boven Ga naar beneden

Verontschuldigingen aanbieden Empty Re: Verontschuldigingen aanbieden

Bericht  Achi di apr 14, 2009 6:35 am

Ook achi kwam het topic in hij ging bij de Kackleon brothers staan. "2 Choco Repen."Zei hij en hij betaaldde rustig de 8 Pokeconints hij hadt er nog 9 over dus zou eigenlijk nog 2 kunnen kopen maar daar hadt hij geen zin in.
Achi
Achi
Admin
Admin

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 12-04-09

Character sheet
Naam: Achi
Leeftijd: 5
Team: Team me :3

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum