Beag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Team worden...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Team worden... Empty Team worden...

Bericht  Achi di apr 14, 2009 1:59 am

[Natuurlijk moet je ook RPG'en dat je een team wordt en adt kan hier ^^]

Achi kwam rustig het hoofdkwartier te wachten zonder bij de diglet te wachten liep hij door hij stopte bij de hoofd wachter wigglytuff. "Ik wil een Team."Zei hij rustig."Oke waar zijn je teamleden.."Wiglytuff keek heen en weer. "Volgensmij ben je wel alleen en je kan niet alleen een team beginnen."Zei ze rustig. "Ik werk Solo."Zei achi hij gritste de Badge uit de handen van Wigglytuff en liep het topic weer uit.
Achi
Achi
Admin
Admin

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 12-04-09

Character sheet
Naam: Achi
Leeftijd: 5
Team: Team me :3

Terug naar boven Ga naar beneden

Team worden... Empty Re: Team worden...

Bericht  Levy di apr 14, 2009 2:35 am

(ik gebruik jou topic maar xD)

Levy kwam aan bij de head office. Hij stapte naar binnen en keek naar wigglytuff. "Ik wil geld verdienen en dungeons verkennen!". Wigglytuff klapte. "En dat wil je in je eentje doen?" vroeg wigglytuff. "Ehm, nou ehm.." Levy dacht na. "Dat kan zeker niet.." zei Levy. "Nee, dat kan niet.." Zei Wigglytuff. "Kom maar terug als je een team hebt!" Zei wigglytuff. Levy wou weglopen maar er schoot wigglytuff iets te binnen. "Wacht! Er was net een riolu die ook een team wou beginnen! Als je hem opzoekt kun je misschien samen in een team!" Zei wigglytuff. "Bedankt!" Levy holde weg.


[Edit by Achi : Dat is ook de bedoeling]
Levy
Levy
Admin
Admin

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 12-04-09

Character sheet
Naam: levy
Leeftijd: 3 jaar
Team: Chagrijn en een heel vaag iemand

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum